חדשות

חילופי רופאים בין מחלקות טיפול נמרץ ילדים ב"שערי צדק" ו"הדסה עין כרם"

המעבר של ארבעה מומחים מיחידות טיפול נמרץ ילדים נעשה במהלך מוסכם בין בתי החולים הירושלמיים ובהתאם לרצון הרופאים

טיפול נמרץ ילדים ב"שערי צדק". צילום: דוברות בית החולים

שני המרכזים הרפואיים הירושלמיים הדסה עין כרם ושערי צדק סיכמו על שיתוף פעולה ייחודי עבור היחידות לטיפול נמרץ ילדים הפועלות בשני בתי החולים. במסגרת זאת בוצעו חילופי רופאים.

יחידת טיפול נמרץ ילדים ב"הדסה עין כרם" תוגברה כאשר ד"ר עדי ארן וד"ר אורי פולק מ"שערי צדק" עברו לעבוד ב"הדסה". כן סוכם שד"ר ז׳אק בראון וד"ר אמיר זילכה מטיפול נמרץ ילדים ב"הדסה עין כרם", יעברו ליחידה לטיפול נמרץ ילדים ב"שערי צדק", שגם היא מרחיבה את פעילותה. מעבר הרופאים נעשה במהלך מוסכם בין בתי החולים ובהתאם לרצון הרופאים.

מנכ״ל "הדסה", פרופ׳ זאב רוטשטיין, הודה באופן אישי לד"ר ז׳אק בראון ולד"ר אמיר זילכה על עבודתם המסורה ומצילת החיים ב"הדסה" ואיחל לשניהם הצלחה ב"שערי צדק". כמו כן איחל "כניסה מהירה ואיכותית" לד״ר פולק ולד״ר ארן בתפקיד המאתגר שלפניהם בטיפול נמרץ ילדים ב"הדסה".

מנכ"ל "שערי צדק", פרופ' עופר מרין, בירך על המהלך, הודה לד"ר ארן על עבודתה המסורה ב"שערי צדק" ואיחל לה הצלחה ב"הדסה". במקביל איחל הצלחה לד"ר בראון ולד"ר זילכה שהצטרפו ל"שערי צדק".

נושאים קשורים:  חדשות,  בית החולים שערי צדק,  טיפול נמרץ ילדים,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות
אנונימי/ת
14.01.2020, 22:53

ולא לשכח את הרופאים הבכירים ממחלקת אונקולוגיה ילדים בהדסה עין כרם שעברו לשערי צדק.........

אנונימי/ת
15.01.2020, 21:22

מהעסקאות הללו נודף תמיד ריח לא טוב

אנונימי/ת
15.01.2020, 22:04

דר ארן רופאה אנושית מקצועית ומסורה, נכס לכל בית חולים ויחידה! דרך צלחה לכולם

אנונימי/ת
19.01.2020, 10:01

מהלך מסריח שהכתב בכלל לא מתחיל להבין ממה הוא נובע, בטח ובטח שלא מדובר בעסקה בין בתי החולים.
ד"ר פולק מעולם לא עבד בשערי צדק אלא הוצנח מתל השומר כבר לפני מספר חודשים להדסה עין כרם במהלך שכל כולו נועד לתקוע אצבע בעין של המנהל שהיה, הלא הוא ד"ר בראון מתוך מטרה ברורה להוביל לעזיבתו בדרך זו או אחרת.
היחידה בשערי צדק הוזנחה במשך שנים רבות על ידי הנהלת בית החולים שהתעלמה ממה שקורה שם למרות התראות חוזרות ונשנות שהיא קיבלה בשנים האחרונות הן מהסגל הבכיר של בית החולים לילדים והן מבחוץ. .בסופו של דבר עזיבתה של דר ארן להדסה גרמה לאסימון ליפול.
ד"ר בראון עזב את הדסה כפי שבהדסה תכננו בעקבות המהלך של תקיעת האצבע, מה שאפשר לשערי צדק להינצל ברגע האחרון ממשבר קולסאלי של העדר רופאים ביחידה ולהציג את זה כאילו מדובר בעסקה מתוכננת. לא בטוח רק שזה מה שהיה צריך לקרות, אילו הכל היה מתוכנן כראוי, כפי שבית חולים אחראי צריך להתנהל.

אנונימי/ת
20.01.2020, 20:36

אי מ א לה!

אנונימי/ת
26.01.2020, 19:42

עסקה טובה
בהצלחה לרופאים החדשים בשעצ, שיקבלו יחס הוגן
הדסה תמשיך ליפול עם המאפיונר הראשי בראשה

אנונימי/ת
01.02.2020, 14:08

מי עודף פוליטקורקטיות בא להקיא...ברור שזות עיסקה מסריחה מאוד:חילוף עבדים בין פלנטטורים בלואיזיאנה.